tirsdag 18. september 2007


I helga som var hadde vi på Hald frihelg og eg reiste litt rundt omkring for å treffe kjente og kjære:D Det var godt å se folk igjen i Langesund, Valdres og Oslo.. Merkelig å vite at eg skal vere vekke frå Norge i 7 måneder. Vanskelig å forestille meg kossen det vil føles på kroppen. På ein måte er 7 måneder stort sett veldig lite. På ein annan måte føles det ganske så lenge med tanke på venner og familie som ein ikkje får sett på denne tida. Her eit bilde fra helga då Espen besøkte meg i Mandal.


Har på ein måte fått litt "augene opp for landet Norge" i det siste. Tenker at Norge på sin måte må virke ganske eksotisk for utlendinger. For eksempel: Når me var i Sør-Afrika med folkehøgskulen, var det liksom så fantastisk mystisk og spennande å kikke på fjella i det fjerne, og skogane i safari-området..fordi eg ikkje hadde eit sjølvopplevd bilde av kva som kunne finnast der. Av og til tenkte eg at dersom eg bare holdt eit skarpt og stødig blikk, kunne eg kanskje se ein slags Mowgli-gutt eller eit buskmann fra ein ukjent stamme som klarer å holde seg i det skjulte. Det ga hvertfall meg sommerfugler i magen!! Gøy å prøve å se på skogane og fjellområda i Norge på samme måte..må bare sleppe fantasien litt laus og vips er Bykleheiane reine jungelen der den ville naturen og dei ukjende dyra lever sitt eige hemmelege liv:)..kven veit..?


Her for eksempel, på ein tilfeldig spasertur langs Mandals vakre kystlinje, møtte eg på denne artige skapningen. Ganske fin synes eg, kanskje ein forsmake på noe eg kommer til å treffe på i Uganda..?

Noen fleire bilder fra da Espen besøkte meg. Espen elsker Mandal og sjokolademelk.
ukjent yaris..

Solnedgang ved badeplassen i Mandal..


3 kommentarer:

Margrethe og Espen sa...

dritbra, Margrethe. du har herved laget ett skikkelig bra innlegg, jeg har ikke klart det ennå. veldig stolt av deg:)

Margrethe og Espen sa...

og forresten så syntes jeg den ser skikkelig bra ut:) litt mer personlig , og så er det konge med alle bildene av meg:)

Håvard Fossli sa...

espen ser veldig bra ut må jeg si.