onsdag 19. september 2007

daily life at Hald..

Det må bare seies at det er ein herlig gjeng som er samla her på Hald! Ein unik opplevelse..


Sol inne, sol ute, sol i hjertet, sol i sinnet, SOL bare sol.

leik og moro

same same, but different

Kristin, min kjære følgesvenn:)

Visste du at summen vi nordmenn bruker på iskrem kvert år, kunne blitt brukt til å utslette all fattigdom?..kutt av iskrem er kanskje eit litt banalt eksempel, men det seier noe om at det faktisk er mulig!

Henging i resepsjonen er kult og dette gjør vi kver dag..

Marrrina...!!

2 kommentarer:

Eirik sa...

Vaffelbesøk høres fristende ut:) Dette blir gøy. Men jeg begynner nesten å bli litt nervøs nå merker jeg. Bra vi er så mange til å passe på hverandre da:)

PS. Freshe bilder!

Anonym sa...

hehe, føler dette er såå typisk bilde av deg Margrethe. Veldig koseligt å lese åssen du har det, fint å lese og se at du har det bra. Livet er herligt ikke sant? ho som jeg digger tanken på at jeg er et vesen som lever. Og livet med Gud og for Gud er fantastisk. Kos deg videre.