tirsdag 11. september 2007

Dagane flyr av gårde her på Hald. Masse bra undervisning, masse spennende mennesker og MASSE nye tanker som surrer rundt i mitt hode. I morgo er det faktisk nøyaktig 3 veker til eg setter meg på eit fly i Kjevik, på veg til min framtidige heim i dei neste 7 månedane. Tanken lager bare så sinnsjukt jubabaluba i magen min!!..så skremmende spennende..:D!! og ja, forresten, eg prøvde virkelig, littegrann hvertfall, som fersk og naiv blogger, å skrive alt på engelsk for å vere litt sånn "international", men siden eg snart er tom for engelske ord tror eg eg retten sletten holder meg til mitt eige, språk, setesdalsdialekta!...hoho...bare tuller Vegard..moderne bykle-dialekt-inspirert av nynorsk med spesa r, trur eg dialekta mi heiter....

4 kommentarer:

Vegard Tjørhom sa...

Du har fin dialekt du Margrethe :) Men far din har litt kulare... Glede meg t å lesa bloggen din når me begge e i Afrika...

Margrethe og Espen sa...

nå snakker du, vettu. liker mye bedre å lese bloggen din på morsmålet, blir morrosamt med ein gong:) spenande og inntressant òg kjære du.

margrethe sa...

håhå..h..godt å høre:) morrosamt, spenande og inntressant var det å høre(oops..jaggu var det ein fersk blogger som skreiv)lese, meiner eg:D

Margrethe og Espen sa...

skjønner at jeg skreiv feil, det er det vanlig at jeg gjør. men alle tre orda! det var igrunn litt overraskende...