torsdag 17. januar 2008

neste år..

Vil og bare informere om at det snart er på tenke på kva ein vil til neste år! Då kan eg fortelle at det er to plasser som Act Nower for CHRISC-Uganda som det går an å søke på, og som virkelig er bryet søknaden vert!


7 måneder i the pearl of Africa, Uganda og det kan eg fortelle er litt av ei perle. herlig klima, herlig mat(frukt!!!), herlige mennesker, herlige utfordringer som man både lærer masse av og ofte kan le høgt av seinere, ingen jantelov el tabbekvote, african time:) for å nevne noe..




Som frivillig for CHRISC-Uganda drar man rundt omkring og er med å arrangere sports camper og du bidrar der du kan, om det så er trener i volleyball, frisbee, Kicking Aids Out, ledertrening eller rett og slett bli kompis med folka du møter. mye gøy og du får sett og oppleve store deler av Uganda, på ein måte ein ikkje gjør som "vanlig" turist.



Viss du er liker leik og sport, har eit åpent sinn og er åpen for nye utfordringer og ein ny kultur, gira på mye gøy og mye lærerike opplevelser synes eg du bør sjekke ut hald.no.

Anbefales på det sterkeste!

8 kommentarer:

Vegard Tjørhom sa...

Hei du di feite ku! Hb alt gjenge bra med deg her i Kampala! E veldig glad for at eg har fått tilbringa mange veker med deg her i "hjartet av Afrika". Nå reise eg snart lang av garde, men me treffes igjen vett du frøken Mosdøl! Og den dagen, ja då vert det fest, og alle hjerter gleder seg. Glade jol!
Hb du holde ut med Kristin dei siste månedane. Bare sei ifrå om det blir for møje, så kan eg alltids ta ein alvorstelefon vett du.

Jepp. Kjekt å lesa bloggen din! Suss på pannen!

Anonym sa...

Høres veldig bra og fristande ut;)
Ja du traff på idar, håvard og simon ja, arti. Det kan nok stemme det for dei skulle besøke Simon, ja han var mykje på besøk BiG, hehe. Lykke til vidare;)

Åsne sa...

Oi, margrethe.. dette såg gøy ut. Også var det fint å se jula di, eg tenkte ein del på deg i jula. Hm, at du ikkje var i bykle som vanlig, men laaaangt vekk. Du er tøff, tøff!! Og det såg fint og romantisk ut med beøk av Espen:)
Ses..

Fortsatt veldig fint å lese bloggen din sambubraren!! huhu!!:)

Åsne sa...

du.. eg har skrive brev til deg? kan eg få adr di på nytt??

Margrethe og Espen sa...

fristende å søke... men da må nok du søke også. drar ikke ned dit uten deg.

Vegard Tjørhom sa...

Hei du søte møy (angre som sagt litt på mi ordlegging sist gong)! Takk for kommentar! Her i Kamerun gjenge det veldig fint. Har kome trygt fram og sosialisert okke med Helene og Eline og x antall andre nordmenn.

Hb alt gjenge sint med dokke der. Noge eg rekne med... Eg trur eg ska greia å kosa meg veldig her i Kamerun. Fransken va ikkje så ille heller. Ein god del som kan nok engelsk til at det skal gå fint. Tegnspråk er jo også passe internasjonalt :P

Vegard Tjørhom sa...

Naa e det nesten bare eg som skrive kommentara her, men for all del...artig det...

Ja, va sje det fint?

Naa sidde eg paa nettkafe og hoyre Lene Marlin paa radioen.. Pretty kult.. Ville egentlig bare sei at eg ennaa ler godt av din alternative avskjedhelsing t meg.. Blei litt satt ud...

Balabom er godt!

Unknown sa...

Hei og hoi Margrethe!

Veldig bra å lese hva du driver med og sånn... Og en meget bra reklame for Hald du hadde der, håper du får godt betalt for så fine ord :) Tror du mener det da...Jeg havner kanskje i Kristiansand neste år, Oslo er vel ikke no gøy? Kommer å besøker deg uansett, skulle gjerne gjort det nå og forresten!

Ha det litt!