torsdag 27. september 2007

See the opportunities in the problems, not the problems in the opportunities!!

Siste innspurt på Hald. Dagen har gått ut på practical information, fotografering i hagen; Johannes i farta deler ut kvister til de som vil ha og lærer Øystein springer 40-meteren for å få tatt eit bra selvutløserbilde. "fattigdomsbekjempere" flyr rundt omkring for å gjøre en siste gode gjerning for sin hemmelige venn :) mossaka og urtebrød til middag(naminam)..litt ymse pakking her og der og ein rekke gode råd fra medelever og lærere.

I kveld blir det goodbye-party, deretter ei etterlengta langhelg med familien og suddenly...tadamtadamtida...:D..Eg er klar!!!

Måtte få med eit godt visdomsord som ho Therese sa til meg i dørasprekken: See the opportunities in the problems, not the problems in the opportunities!!

5 kommentarer:

Kristin! sa...

Jeg er også sykt klar...=)
Selv om jeg nesten begynner å bli litt stressa med tanken på alt jeg føler jeg har glemt...!
Men gleder meg!
Bra blogg forresten, skal følge med her hver dag!!!
Tanaalabana (eller noe sånn)

Lisbeth sa...

Fikk også med meg den, så må vi huske og Se og Høre med Hjertet og to be the miracle

margrethe sa...

be the miracle..! den var fin:) det må vi hugse på ja!!

Oda sa...

Herlig å høre at det er andre som sliter litt med pakking også:--)Tror min strategi blir å satse alt på å huske pass og billetter, også håper jeg på at resten ordner seg på en eller annen måte. Blir kjempe koselig med hele gjengen i Uganda! Savner jo folk allerede!

karen amalie sa...

flott blogg margrethe!! koselig å treffe deg idag!ja, igjen GOD TUR og håper du får noen fantastiske måneder i uganda! kanskje vi plutselig sees (i afrika?). la forresten merke til beskrivelsen av dialekta vår, hehe, bra.

ja, vi snakkes, fly forsiktig :)