tirsdag 26. februar 2008

safari med bjorå..

ja Vegard nå tar eg deg på ordet. heile TO innlegg etter ein måneds pause. i feel good.

måtte få med at eg fekk æren av å joine familien Bjorå på safari. det var flott. eg føler meg stadig meir i ett med naturen(spesielt ettersom eg og Kristin er invitert til årets 3. safari sammen med Sagavold klassen..johoo!). Parken var ved Murchison Falls og sammen tre gira birkere(riktig?), masse dyr og selvfølgelig ginger snaps, kunne turen ikkje bli anna enn bra!:)


på vei til parken. henge ut av vinduet er kjekt!



søppelkasser kan virkelig ikkje Uganda skryte på seg å ha for mange av. som oftest er buksene og veskene mine stappa av diverse søppel(æhh det høres litt nasty ut..) og eg tar meg i å måpe kver ente gang eg ser ugandere, bekymringslaust kaste juicekartonger, søppelposer, papir og så videre ut av bilvinduet eller rett og slett bare slepper det ut av hånda der vi går. ingen som ser rart på det..I alle fall! i safariparken(av alle steder(?)), her fann eg eit godt eksempel som resten av landet burde lære av. og til-og-med med eit skilt som forteller kva ein sånn ein kan brukes til. fantastisk!


her er Murchison falls from some distance..får fram litt afrika savanne natur. samtidig som eg synes det overraskende kan minne om siste innspurt på fjelltur med pappa i Bykle heiane før vinteren er rundt hjørnet. pittelitt hvertfall..fargene



kristin og kjell. de er vel skjønne. eg var enkli og med på eit ganske lignende bilde som gaiden vår tok. grunnen til at det ikkje kom med var at hodet mitt var sløyfa, og fint plassert ved sia av kristin var det kun bilde av margrethe(madam tall) opp til halsen. one happy family:)



så...det var litt vanskelig å få eit ordentlig bilde med meg sjøl på. men eg veit du, veit mi gode råd!




litt meir afrika natur. det var her løvene skulle ha vore. they ran away.




dyr er oppskrytt. vi såg mange altså. men dyrebilder er ikkje sååå gøy, spesielt ikkje når man har problemer med å holde kameraet stille..dette var fangsten min for dagen. baki der er lodgen.

7 kommentarer:

Iren sa...

hehe:) du er morsom du, Margrethe.. liker å lese blogginleggene dine!

når kjem du heim??

Vegard Tjørhom sa...

Bra Margrethe! Både at du har lagt ut innlegg, og for at du ikkje va død! Nå sitte eg på NMS-stasjonen her i Kamerun. Me har blitt sendt inn her på grunn av fare for demonstrasjoner her i mårå. Men blir nok neppe lika ille som Kenya. Lese med skrekk at det i mårå e deadline på forhandlingane, og at Odinga og hans menn står klar med våpen...
Hb alt stenne bra t med deg og Kristin i alle fall... Glad i dokke!

Vegard Tjørhom sa...

Du forresten (nå øveøse eg deg med kommentara igjen). Eg har ett stort ønske om å sjå det bildet som guiden tok. Ingenting e meir morsomt enn bilder tatt av ein ekte afrikaner. Snakk om dårlige fotografgener i dei landå her nere...

Anonym sa...

Hei Margrethe, kult å hørra fra deg. Det hørres ut som du stortrives, og i motsetning te Vegard, som det bare e bråk med, ser det ut som om du har brakt med deg litl positiv utstråling, lra og myndighetene har vel aldri vært så nærme ein fredsavtale :) Det va og kult med film på fjorårstreffet, eg regne med eg ska hilsa fra alle.

Anonym sa...

Koselig å lese hva du skrev om den tida vi hadde sammen med deg på safari. Vi syntes også det var moro at du kunne bli med.Lykke til med de neste 2 mnd. i Uganda. Vi gleder oss også til å treffes på Birkeland.

Anonym sa...

eg kommer heim den 1. mai!!!!gleder meg stort til aa se alle igjen!!!

Anonym sa...

Har hatt kontakt på epost, men spennamde å lese korleis det er å vere på safari i bushen. Og, ikkje minst å sjå bilete av det mørke barneandletet som klemde seg mot ruta.Ser ein del vener skrivar inn. Las forresten artikkel om Vegard i Dagen, han og ein kamerat i Kamerun. Sirdølane er ikkje lette å ta knekken på, sjølv i det vi kvite her nord i snøen kallar mørkaste Afrika.
Mange har lese innlegg både i Setesdølen og menighetsbladet.
Gler oss til kl. 12 den 1. mai på Kjevik.